Se Kittels nya häst

Sv: Se Kittels nya häst

Herregud.:love:

De får nog rida den mer ekonomiskt för hållbarheten.

Är det Lektra som rider?

Fast hur är det med bakbenen, när han står i början av filmen ser bakknäna ut att slå i varann, kan det påverka honom i framtiden eller nutiden negativt?

Fast det är ju svårt att säga, man ser inte ens hela benen. Han råkar kanske bara stå med bakbenen ihop, inte sagt att han är byggd sån? Jag tycker kotorna fram ser ut att vara lite veka när han rör sig också, men det kan ju vara bootsen och lindorna som lurar ögat. Är det en godkänd hingst borde det väl finnas ett omdöme om benen från premieringen?

Hur kan bakknäna slå i varandra? Så missbildad tror jag knappast hästen är utan ser bara ut som den står med ena bakbenet längre bak (och misstänker att du menar insidan av hasen).

Kanonsnygg häst i alla fall, hoppas att den håller och utvecklas rätt bara. Det är så tråkigt med alla superlovande unghästar som går sönder eller "fastnar i showtravarland"...

Senast ändrad:

Fast det är ju svårt att säga, man ser inte ens hela benen. Han råkar kanske bara stå med bakbenen ihop, inte sagt att han är byggd sån? Jag tycker kotorna fram ser ut att vara lite veka när han rör sig också, men det kan ju vara bootsen och lindorna som lurar ögat. Är det en godkänd hingst borde det väl finnas ett omdöme om benen från premieringen?

Jag har ingen aning, det var därför jag frågade. ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Försäljningen av Donna Unique till Patrik Kittels sponsor Arlette Jasper Kohl har gett nya investeringsmöjligheter för...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Patrik Kittels sponsor Kohl Pharma GmBH, med sponsorparet Arlette Jasper Kohl och Edwin Kohl, satsar stort på EM-medaljören...
Svar
0
· Visningar
490
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Patrik Kittels sponsor Kohl Pharma GmBH, med sponsorparet Arlette Jasper Kohl och Edwin Kohl, satsar stort på EM-medaljören...
Svar
0
· Visningar
750
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama