Se in i framtiden!

via

Trådstartare
Kära, Bukare! Plocka fram era siartalanger, och svara på frågan:
Vilken av följande hingstars avkommor, kommer att ge bäst betalt på auktionerna år 2009?:)

*Daguet Rapide
*Kesaco Phedo
*Jag de Belluoet

:bow::bow:

Sv: Se in i framtiden!

Ha haha och jag säger som kärringen mot strömmen... Kesaco Phedo...:D
Åtminstone skulle jag hellre vilja ha en avkomma efter honom.

:D Här blev man ju väldigt mycket klokare.. Skulle ha slutat att läsa efter första inlägget känner jag.

Fler som vill tycka till/kan se in i framtiden?

kl

Jag är ju såklart lite färgad av Daguet...vi köpte ju våran på auktion för dryga 400 med en Supegillmamma på...Han är ( o de få jag sett) KRAFTIGA bitar...vår sägs vara lat, trög och dessutom fet :D ( fet är han) Men har trots det gått en 21 tid full väg med 18 sista 500 på en seg bana nu som 2 åring.....Vi är mer än nöjda.
Han ska inte starta utan den "snabba" tiden var för att kolla om han egentligen kunde tända till med andra hästars drag (dvs provlopp). Han är en otrolig talang och att han kan springa fort vet vi ju nu.
Han 'r otroligt klok o förnuftig och skulle inte drömma om att stressa....:D

Det är min motivering till Daguet....dessutom så har han 2 åringar i både USA o Italien som gått väldigt bra redan nu på första kullen.

16029896.jpg

Senast ändrad:

Oj, vilken finining:d Väldigt lik sin far:)

Det är hingst till Delilah Kemp jag är ute efter. Du som gillar hennes stam; köper du fölungen för 400' om vi tar Daguet?:angel::D:idea:

Man vet aldrig :p

Det beror ju på våran lilla gosse hur han sköter sig i framtiden, men om det ser ut idag skulle vi gärna vilja ha en massa Daguettare i boxarna...:bump::bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 694
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 199
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 005
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka