Se bilder!

B

Bessie

Jag funderar på att köpa en Kodak CX6330( finns på www.netonnet.se ). Någon här som har denna? bra/dålig? Finns det någon sida där man kan se testbilder från olika kameror?

Tacksam för tips!
*cia* :bow:

Har ikke dette kameraet, men har Kodak DC215. Det jeg er misfornøyd med med tanke på Kodak er hvor utrolig vanskelig det er å få sendt kameraet til reperasjon dersom det er noe galt med det før garantien løper ut. Min erfaring med det kameraet jeg har nå, og alt tullet rundt reklamasjon gjør at jeg aldri kommer til å velge et Kodakkamera igjen.

Nå bor jeg i Norge, men tipper problemene vil være tilsvarende i Sverige. Reperasjon skjer nemlig i Nederland, og selv om en på norskkunderservice settes over til en som skal kunen snakke svensk, var det kun engelsktalende de gangene jeg kom frem (jeg forsøkte flere ganger).

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 906
Senast: Badger
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 831
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama