se alla chattmeddelanden

_FiA_

Trådstartare
Jag skulle vilja läsa chatthistoriken med min pojkvän på FB, sedan första gången vi började prata med varandra! Men finns det inget annat sätt än att scrolla uppåt eller se gamla meddelanden? Kommer ta en himla tid isåfall eftersom det står 17000 meddelanden. :meh::D

Sv: se alla chattmeddelanden

om du vet ungefär vad ni har skrivit om i början så kan man söka efter ord och då komma så man slipper scrolla igenom allt :)

Tycker också att det borde finnas ett bättre sätt! Har ungefär 24 000 meddelanden över en 6 månaders period
som jag gärna skulle läsa igen, om det inte vore för att Facebook är så himla segt när det gäller att skrolla igenom allt.

Tycker också att det borde finnas ett bättre sätt! Har ungefär 24 000 meddelanden över en 6 månaders period
som jag gärna skulle läsa igen, om det inte vore för att Facebook är så himla segt när det gäller att skrolla igenom allt.

jag testade att söka efter ord som sweep föreslog och det fungerade bra, testa det!

jo de gör det, fast om du klickar in på en av dom så kan du scrolla upp å ner från den tidpunkten. men då gäller det ju att du vet vad ni pratade om i början om du nu vill veta just vad som skrevs då ;)

så ett tips för framtiden är att man skriver ett konstigt ord i början när man pratar med en ny person så man lätt kan hitta det sen ;)

Var ser man hur många meddelanden det är?

om du söker på tex Bio, så kommer det upp alla ställen där du skrivit bio med den personen. Klicka på den rutan där du vill läsa, du kommer då in på det stället i den milslånga konversationen. Hoppas du förstår hur jag menar

Var ser man hur många meddelanden det är?

eller menar du hur många chattmeddelanden som ni skrivit till varandra totalt någonsin? Det ser du om du går in på dina meddelanden och där väljer din koversation med personen och sedan scrollar uppåt när du scrollat en bit så trycker du ju på "läs in mer text" eller vad det står. Där i en parentes står tex( 17 000)

Vet inte vilket sökverktyg ni använder, men ctrl+F kan man ju också använda kanske? :)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 288
Senast: Gabby_Ossi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 599
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: soom
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar