Det kommer inte att byggas 90 000bostäder i år som är inflyttningsklara. Det bevisas av SCB
Det kommer att påbörjas 42500 enligt prognos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer inte att byggas 90 000bostäder i år som är inflyttningsklara. Det bevisas av SCB
Det är inte 90 000. Var är resten för 2015Det kommer att påbörjas 42500 enligt prognos.
Men vi ska ta det här med sjoberga i slutet av 2015 så får sjoberga förklara sig varför sjoberga som vet allt inte kunde fatta varför det aldrig blev 90 000bostäder till invandrarna underr detta år
Tält?50 000 per år ? Nu ska vi se här du säger själv att vi ska ha 1% befolkningsökning... Rätta mej om jag har fel... Men innebär inte det att det krävs 90 000 bostäder i år ? = 100 000 år 2016, 110 000 år 2017 ?
Men det är med dina 1% ... MEN nu har ju ändå migrationsverket en BETYDLIGT större prognos än så... HUR LÖSER DU DEN ???
Det kommer att påbörjas 42500 enligt prognos.
För invandrare? Var ser du det?
50 000 per år ? Nu ska vi se här du säger själv att vi ska ha 1% befolkningsökning... Rätta mej om jag har fel... Men innebär inte det att det krävs 90 000 bostäder i år ? = 100 000 år 2016, 110 000 år 2017 ?
Men det är med dina 1% ... MEN nu har ju ändå migrationsverket en BETYDLIGT större prognos än så... HUR LÖSER DU DEN ???
Kriget mot Irak byggdes mycket på religiös grund i USA.
När du skriver VI ska... Menar du då att du godkänt första spadtaget o även finansierat alla Drömmar?Totalt antal påbörjade lägenheter (det är exklusive egnahem). Det ökar bostadskapaciteten med i runda slängar 100-150.000 människor. Nu ska vi öka det ännu mer.
Det är lätt att säga nej, det går aldrig och inte sen heller, som man är van vid i gnällbältet kring Katrineholm. Vi ska se om 5-10 år hur starkt Sverige vi har, med en rekordhög BNP och rekordstora resurser till välfärden, bland annat tack vare de 300-500.000 nyanlända medmänniskor som kommit hit. Det tar jag gärna emot äran för även om det inte är enkom min förtjänst. Vi är ju en majoritet som jobbar för det.
Ja det menar jag. Vi har Aldrig förr haft tiggare o nu bara ett o samma folkslag över allt. Tiggarfolket! De kan inget annat.
Jag köper numera Situation Stockholm. Du verkar inte känna till att det behövs ideella föreningar o insatser. Frälsningsarmén m. Fl har kännt sig otillräckliga. Insamlingar till grupper är inte tiggeri för enskilda
USA bygger sin utrikespolitik på en strategi för unilateral världsdominans och inte på religiösa grunder. Oljan i Mellanöstern beskrevs 1945 av US Department of State som en "stupendous source of strategic power and one of the greatest material prizes in world history". Lika sant då som under Irakkriget.
Ja det menar jag. Vi har Aldrig förr haft tiggare o nu bara ett o samma folkslag över allt. Tiggarfolket! De kan inget annat.
Jag köper numera Situation Stockholm. Du verkar inte känna till att det behövs ideella föreningar o insatser. Frälsningsarmén m. Fl har kännt sig otillräckliga. Insamlingar till grupper är inte tiggeri för enskilda
1945? Det har väl inte undgått dig att USA är självförsörjande på olja och gas.
July 4 (Bloomberg) -- The U.S. will remain the world’s biggest oil producer this year after overtaking Saudi Arabia and Russia as extraction of energy from shale rock spurs the nation’s economic recovery, Bank of America Corp. said.
U.S. production of crude oil, along with liquids separated from natural gas, surpassed all other countries this year with daily output exceeding 11 million barrels in the first quarter, the bank said in a report today. The country became the world’s largest natural gas producer in 2010. The International Energy Agency said in June that the U.S. was the biggest producer of oil and natural gas liquids.
Inte för att jag någonsin mött en tiggande missbrukare som levt i misär eller utomhus, men om du nu menar att de ska ge ngt tillbaka - för vad?
De är som regel helt oförargliga o Kräver inget.
De får inte heller tandvård för 50 kr som våra asylsökande.
160 år sen tiggeriet var vanligt. Då var folk fattiga o såg till att flytta för att själva kunna försörja sig. De emigrerade inte till amerika för att tigga.
Nu läser du som sjöberga. Jag skrev Tiggande missbrukare.julgrise 16831276 skrev:Vad skönt för dig att aldrig ha behövt möta en missbrukande hemlös svensk, för det är sorgligt att se. Det jag menar är att det krävs en del av de som går på ekonomiskt bistånd, det är ju inte så att pengar bara trillar in på kontot varje månad. Det ska ansökas varje månad i rätt tid, fyllas i papper, skrivas ut kontoutdrag, redovisa sökta jobb eller annat man gjort för att komma ur sitt bidragsberoende. Sådant kan vara svårt att hålla koll på när man är i ett pågående missbruk till exempel. Därför är det väldigt bra att det finns frivilligorganisationer, både för svenska och utländska hemlösa.
Nu läser du som sjöberga. Jag skrev Tiggande missbrukare.
Redovisa sökta jobb?
De finns möjligen i samma skrollor som alla de invandrare som bott här i 20+ år o aldrig arbetat. det finns fakta om det. Permanent bidragsberoende. Det blir billigare att bara Ge dem pengarna, utan att ta reda på om de jobbar svart. Uppgivna socialanställda.
Samma sak sker nu på Migrationsverket när det är kvantitet som går i första hand. Om man ska klara av x antal ansökningar per dag där man i nästan vart fall måste idka internationellt detektivarbete som kräver Lång handläggningstid samt svårt satt identifiera personerna är det orealistiskt att kunna vara säker. Då friar man istället.
Nu läser du som sjöberga. Jag skrev Tiggande missbrukare.
Redovisa sökta jobb?
De finns möjligen i samma skrollor som alla de invandrare som bott här i 20+ år o aldrig arbetat. det finns fakta om det. Permanent bidragsberoende. Det blir billigare att bara Ge dem pengarna, utan att ta reda på om de jobbar svart. Uppgivna socialanställda.
Samma sak sker nu på Migrationsverket när det är kvantitet som går i första hand. Om man ska klara av x antal ansökningar per dag där man i nästan vart fall måste idka internationellt detektivarbete som kräver Lång handläggningstid samt svårt satt identifiera personerna är det orealistiskt att kunna vara säker. Då friar man istället.
Ser inte hur det är relevant. USA vill inte kontrollera oljan i Mellanöstern för att själva få tillgång till den. Det är för den strategiska makten som kommer med att kontrollera oljan som USA vill åt.