"SD går till attack mot FI"

Ja men exakt!

Haha, ja. Extra kul är det att det mest är bilder från öststaterna.:D
Såg du den jag länkade? Om politikern som inte ens läst sitt eget principprogram?;)
Ja jag såg den, en riktig pärla verkligen!

Har nu tittat på alla tre i serien (tack @Nebraska för länkarna!) och FY FAN alltså vad pinsamt. Jag skulle skämmas ihjäl om jag röstat på dem! Både jag och sambon satt här och såg ut som fågelholkar.

Ja jag såg den, en riktig pärla verkligen!

Har nu tittat på alla tre i serien (tack @Nebraska för länkarna!) och FY FAN alltså vad pinsamt. Jag skulle skämmas ihjäl om jag röstat på dem! Både jag och sambon satt här och såg ut som fågelholkar.

Alltså jag tänker så här:
1. Hur sena morgonmöte har de i Bryssel egentligen? Jobbar inte politiker innan kl 13?
2. Fet chans att de skulle kunna fylla Vänern med Gotland
3. Åh nej, en kub!!
4. Stackars den uppstoppade bävern som måste vara med i de pinsamma filmerna.

Summa summarum;
Mest skrämmande är att politikerna tydligen inte jobbar innan kl 13, i övrigt är jag mer rädd för all dålig propaganda som kommer göras om SD för mer inflytande.

1. Hur sena morgonmöte har de i Bryssel egentligen? Jobbar inte politiker innan kl 13?
3. Åh nej, en kub!!

Summa summarum;
Mest skrämmande är att politikerna tydligen inte jobbar innan kl 13, i övrigt är jag mer rädd för all dålig propaganda som kommer göras om SD för mer inflytande.
1. Tror det är just det som är grejen. HÖHÖHÖ i Bryssel räknas 14 som morgon! HÖHÖHÖ alltid sovmorgon etc.
2. Eller hur.
3. Eller hur!!
4. ELLER HUR! Stackars bävern!

3. Åh nej, en kub!!

Summa summarum;
2:an funderade jag med på. Räcker Gotland verkligen för att fylla Vänern?

@niphredil
Det står mellan henne och sköningen från svenskarnas parti i Dalarna (som inte kan kommentera saker och ting) när jag ska personrösta.
Svårt beslut alltså!
Jättetufft verkligen! Personligen väljer jag nog SD-damen. Är rätt imponerande med någon som suttit i tre år i kommunfullmäktige och fortfarande inte riktigt är insatt i någonting.

Man kan nog inte begära mer från SD. Men är det sant att FI och Gudrun har satt upp någon på sin kandidatlista som överhuvudtaget inte får väljas?

Damn you Buke! :cry: Jag tittar aldrig på TV så var jag ju tvungen att klicka på länkarna! Seriöst, jag hoppas att de inte betalade mycket, vilket de givetvis har gjort, för sådan skitkvalité (är filmare själv). Budskapet går ju inte att göra mycket åt, det är ju skit från början.

Men bävern gjorde ett bra jobb.

Det fina är delen när de visar hur ond EU är så använder de en fascistisk symbolik och look. Har vi inte sett det tidigare?! Det blir en aning motsägelsefullt.

Äh, den visar väl bara exakt hur ihålig deras politik är? Jag blir inte ens upprörd (över just denna då), skulle skämmas ögonen ur mig om jag var SD:are (även om jag förstår att deras anhängare funkar annorlunda än jag, inte ens järnrörsincidenter verkar bekomma dem).

Jag tänker mer att hur galet är det inte att övriga partier inte tar tag i såna här frågor och håller allt på en bra nivå.
Eftersom väldigt många uppenbarligen anser att de måste rösta på SD för att det skulle vara det "bästa" partiet :crazy:
För SD är ju ett rent missnöjesparti.

Det är ju skandal att folk är så missnöjda att de måste gå till SD.

Jag såg detta igår, vilket jäkla skämt. Jag har fb-vänner som är typ 12 år som skrattar åt filmen, men den är alltså gjord av vuxna SD-kvinnor..?? What??

Men jag måste erkänna att jag gillar Centerns film, och skrattar lite igenkännande efter att EU-regler som ställt till det för mina lantbrukarvänner.

Jag tänker mer att hur galet är det inte att övriga partier inte tar tag i såna här frågor och håller allt på en bra nivå.
Eftersom väldigt många uppenbarligen anser att de måste rösta på SD för att det skulle vara det "bästa" partiet :crazy:
För SD är ju ett rent missnöjesparti.

Det är ju skandal att folk är så missnöjda att de måste gå till SD.
Nej, SD är inget missnöjesparti. De har nöjt röstat med regeringen i de allra flesta fall. SD är ett rasistparti.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 369
Senast: Dopy
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 510
Senast: Imna
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 331
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama