Scrolltrött

Sv: Scrolltrött

Helt okej förslag, tycker jag. Klar förbättring! Kanske inte skulle göra så mycket om de var något mindre, men funkar bra i den storleken med.

Jag har nu även satt en gräns för höjden.

Jag tycker att det handlar om att hitta en stolek som innebär att så få som möjligt behöver klicka för att se vad som egentligen visas på bilden samtidigt som de tar upp så liten plats som möjligt på sidan.

Blir de för små, som tumnaglar, måste nog nästan alla klicka om de verkligen vill se bilden. Nu kanske man inte behöver klicka om man inte är jätteintresserad?

Jättebra storlek! :) Skönt att slippa skrolla fram och tillbaka åt sidan så fort man öppnar en bildtråd, extra plus för att bilderna är så stora att man lätt ser vad dom föreställer utan att behöva klicka.

Jag tycker att det blev superbra! Perfekt storlek! :)

Snyggt Gunnar :bow:

det där var bästa förbättringen på länge!
Äntligen slipper man dessa monsterstora bilder som skapar problem med sidledsscrollning, samt problemet med sjuttielva bilder i citatsvar som denna tråden utgick från.
Behåll detta, please!

Nu har jag lagt in en lösning på detta :)
Jag lyssnar alltid även om jag ibland svarar lite surt ;)

I följande tråd ser ni lite exempel på detta.

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=887113

Kom gärna med förslag på vad som kan vara en bra bildstorlek som standard. Är den jag valt bra?

Det blev jättebra tycker jag! :bow:
Finns det sedan möjlihet att trolla till det så att citerade bilder blir yttepyttiga eller bara rena länkar, så vore det ju kanooon! :D

Vad positiva ni var nu då, är det värmen ;)

Men hörru Gunnar - vi användare må vara gnälliga rivjärn hela bunten, men det vi alla är överens om, är att du är våran idol ju! :love: :bump: (iallafall så länge du gör som vi vill...;))

Jag sällar mig till klubben som tycker det här var en bra och efterlängtad lösning på bild-problemet :bow:.

Kanonförändring, verkligen! :bow: Och alldeles lagom strolek, man ser ju bra även utan att klicka!

Dessutom underbart skönt att slippa ändra storlek på varenda bild själv innan man lägger in dem, för mina blir alltid gigantiska annars.

Snälla krymp dem i alla fall så att de utan snabbt bredband slipper lida av långa nedladdningstider.
Denna funktion får bara bilderna att se mindre ut.

Jag tycker att tanken är bra men att bilderna har blivit för små nu innan man klickar upp dom. Känns drygt att behöva klicka upp nästan alla bilder för mig.

600 x 400 px borde väl funka för alla? Större bilder än det kan ju bli nerminskade som det är nu till den storleken.

Eller är det bara jag som tycker att bilderna har blivit för små nu?

Men grejen är ju att du bara ska behöva klicka upp det du verkligen vill titta på - och de små bilderna ger dig ju tillräcklig information för att du ska kunna avgöra om du vill titta ordentligt.

Gunnar, ändra inte tillbaka, detta är superbra:bow:

Liknande trådar

X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 112
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·
Hästvård Det gäller min halvfoderpålla. :( Hovbroskförbeningen gör sig nu påmind i form av tydlig hälta i trav trots att hovis gjort allt vad...
Svar
15
· Visningar
1 300
Senast: milly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur