Scrollning = förstoring och förminskning av text??

Gnist

Trådstartare
Varför blir det så?
Så fort jag scrollar neråt, så blir texten BAUTASTOR och jag kommer alltså inte neråt på sidan som jag scrollar på. Scrollar jag uppåt, så är det tvärtom, då blir texten pygmeéliten :confused:
Har kört igenom med mitt spy&addwareprogram och rensat bort de få, som fanns, men problemet kvarstår :mad:
 
Sv: Scrollning = förstoring och förminskning av text??

Trycker du få Ctrl samtidigt som du scrollar?
 
Sv: Scrollning = förstoring och förminskning av text??

:confused: Nej varför skulle jag göra det?
 
Sv: Scrollning = förstoring och förminskning av text??

Du kanske råkat trycka på fel knapp på musen. Jag har en mus med scrollhjul, men om jag trycker på hjulet så ändrar det funktion från att scrolla till att förstora/förminska texten. Ett tryck till på scrollhjulet så går det tillbaka till att scrolla.
 
Sv: Scrollning = förstoring och förminskning av text??

För trycker du på Ctrl och scrollar på musen så förändras texten som du beskriver.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 774
R
Övr. Barn Gör här ett försök för att se om någon här på föräldrar kännerigen den typ av barn och problem jag kommer att beskriva. För jag behöver...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 974
Senast: Raderad medlem 94602
·
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 231
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp