Script för färgbyte på sajten

Basilika

Trådstartare
Har någon tillgång till ett script där man kan byta utseende på sajten, med olika färgkombinationer?

Jag skulle så gärna vilja ha det i idrottsföreningens färger, som jag ska göra en hemsa åt :)
 
Sv: Script för färgbyte på sajten

Eeh... exakt vad är det du vill göra? Förstår inte riktigt, vad ska skriptet ha för funktion??
 
Sv: Script för färgbyte på sajten

Svårt att beskriva och jag har inget exempel heller.

Men på en del sajter kan man trycka på olika "knappar" och då får man sajten i olika färgkombinationer, t ex blått, rött eller gult tema.
 
Sv: Script för färgbyte på sajten

Precis :bow:

Och jag som spenderade halva kvällen där igår letandes men inte såg något :smirk:
 
Sv: Script för färgbyte på sajten

En bifråga.. Är du något sådär inläst i CSS? :smirk:

För går att göra så mycket bättre med CSS..
 

Liknande trådar

Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
580
Senast: Jfrelin
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: tuaphua
·
Trädgård & Växter Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Svar
14
· Visningar
760
Senast: Badger
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp