Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Colander finns väl inte med bland deras hingstar 2007?
Det är ju inte så många av hingstarna som är godkända (och har licens) i Sverige, det är väl bara de dyraste och bästa som Baloubet, Balou, Sandro Hit och Cento. Men jag är inte säker. Kolla faktabladen från förra året för att se vilka som hade licens!
Colander finns väl inte med bland deras hingstar 2007?
Det är ju inte så många av hingstarna som är godkända (och har licens) i Sverige, det är väl bara de dyraste och bästa som Baloubet, Balou, Sandro Hit och Cento. Men jag är inte säker. Kolla faktabladen från förra året för att se vilka som hade licens!
Kolla faktabladen som sagt var. De är inte godkända i år och ingen har tagit in på dem tidigare.
Om förbundet som hingsten är registrerad i är godkänt av ASVH får fölet gröna papper.
Ser att du bor i Skåne, om hingsten står på en EU station i Tyskland kan man åka över och betäcka på en EU station i Danmark och få gröna papper på livmodersimporten.
Höll på att bli tokig. Hittade verkligen inte Colander på årets kollektion på hemsidan. Tills jag gick in på den engelska versionen, där fanns andra hingstar än på den tyska.
Undrar vilken som gäller!?
Ser att du bor i Skåne, om hingsten står på en EU station i Tyskland kan man åka över och betäcka på en EU station i Danmark och få gröna papper på livmodersimporten.
En EU-station i sverige då?
Om förbundet som hingsten är registrerad i är godkänt av ASVH får fölet gröna papper.
Även om jag seminerar på en svensk station? Jag har bara använt "svenska" hingstar innan så det här är lite nytt för mig...