Schäferpojke och Goldenflicka

Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

åååh vad söta dom är :love: shit vilka underbara ögonen goldenflickan har :D
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

Hmmm.... Var det bara han som blev kär??:D
Med tanke på hur snygg han var så måste hon ha spelat svårflörtad bara...;)
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

Jag tror att hon spelar bara ;). Jason kommer bli så ledsen när hon åker idag.
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

naaaw vad söta dom är!!:love:

men fan vad coolt!! :idea:
Jag har också en sån dära scarf till min schäfer,fast på vår står det -"För ball för dressyrkurs" :rofl: :angel:

OCH jag har ett EXAKT likadant blått halsband till min hund med!!:) (med tillhörande matchande koppel dessutom;) )

Haha vaddå sammanträffande!

tycker att din (?) schäfer var urfin verkligen!! super läckert huvud har han!!:love:
(vilken kennel??)
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

:D vilket sammaträffande! halsbandet köpte jag igår på Falsterbo Horse Show. Tyvärr hade dom inte något matchande koppel så jag köpte ett svart bomullskoppel till, det blev fint det med.

Jason kommer från Hestraåsens kennel.
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

Haha ja verkligen!

oki,men den kenneln vad inriktar dom sig in på då? alltså avlar för hundar till vilket ändamål??
är nämligen på jakt efter en ny hund såsmåningom så jag börjar småleta redan nu...;)
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

Min Yorkie har en likandan scarf som Jason, samma text alltså :D Mammas Tibetanska terrorist (terrier) har en med texten "here comes trouble" :banana:
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

:D ja jag tyckte den texten passade utmärkt åt Jason, I'm the real boss :D
 
Sv: Schäferpojke och Goldenflicka

linafina skrev:
väldigt söta och fina hundar:)
 

Liknande trådar

Utrustning Jaha, nu var man ute i djungeln igen... Hästen har ändrat form så nu ligger min Dominus inte bra längre. Upplever att den glider fram...
Svar
1
· Visningar
983
Körning Hej, Jag är ny här och har bara en liten fråga. Jag har skaffat en rockard till min islänning. En rockard byggd på sabbaxel så den är...
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: Lydia
·
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 871
Senast: pastejja
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: buschiq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp