• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare gotlandsrusset
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 147
G

gotlandsrusset

undrar bara om någon vet om man måste ha ett vitt schabrak på lokal nivå i dressyr.L:c-L:b?:banana:

Sv: schabrak

Man måste väl aldrig ha vitt schabrak, vad jag vet?

Du får rida med vojlock eller inget alls under om du vill, och färgen tror jag inte finns reglerad i TR öht. :)

Du får ha precis den färg du vill ha på både schabrak och ridbyxor. Färger står inte definerade i TR.:D

Som de andra säger måste man inte det, men många väljer att ha det för att man "ska". Lägg märke till " " . Det finns inget egentligen krav utan det är mer som en tradition.

Själv rider jag alltid med grått eller svart schabrak på dressyrtävling, min skimmel ser bara smutsig ut i vitt...

Nä du får ha vilken färg du vill :D

Jag rider ofta med mörkbrunt eller citrongult schabrak.
Eller så har jag en vit vojlock :)

fix6.jpg

hagens_zinzano-18.jpg

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 036
Senast: Mirtai
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
751
Senast: tara
·
IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag kikar på hästannonser och hittar en ponny som går som ridskoleponny. Den ligger på medelsvår c nivå i dressyren! Det måste väll...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka