Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liker også Equiline oktagon, men ponni storleken er for lang langs ryggen så jeg må bruke andre merker.Equiline Octagon är min favorit! Gillar passformen, och hur det håller sig fint tvätt efter tvätt. Då kan man fynda begagnat med. Fina färger också! Men E-loggan känns överspelad
Ååååhhhhhh Ohhhhh AAAAAH. WANT! Det där va så jäkla snyggtOch svart med rose Equito
Visa bifogad fil 93741
Ååååhhhhhh Ohhhhh AAAAAH. WANT! Det där va så jäkla snyggt
Åh men wow! Drömmigt på en liten vit sagoponnyVisa bifogad fil 93863
Mitt favvoschabrak på barnens B-ponny är helt klart det här.
Dock ingen vidare passform, så används inte jättemycket.
Ja verkligen!Åh men wow! Drömmigt på en liten vit sagoponny
Har också sett att de ser liknande ut, men de saknar väl inneröglorna vid sadelgjorden och de tycker jag verkligen är guld!Favoriterna är just nu Le Mieux och Equiline. Har en del eskadron kvar och ett bucas som också ligger fint.
Sugen på att testa weatherbeetas som är sydda likadant som Le mieux men något billigare
Nä tyvärr ingen aning, jag är mestadels ute efter stropparna för enkelkåpad sadel. Har t.o.m sytt om ett annat schabrak för det syftetHar också sett att de ser liknande ut, men de saknar väl inneröglorna vid sadelgjorden och de tycker jag verkligen är guld!
Vet du vad det är för material?
Aha! Jag gillar inte stroppar, bara jobbigt att användaNä tyvärr ingen aning, jag är mestadels ute efter stropparna för enkelkåpad sadel. Har t.o.m sytt om ett annat schabrak för det syftet
ah ja ok, jag klarar inte av stroppar som bara hänger och vill inte heller klippa av demAha! Jag gillar inte stroppar, bara jobbigt att använda
Smaken är som bakenah ja ok, jag klarar inte av stroppar som bara hänger och vill inte heller klippa av dem
Jaaaaa! Jeg er jo avhengig, og har sett alle saddle pad collection videoene på youtube... og de tyske og svenske også.Jag älskar schabrak!!
Kan fota lite av min samling sen….
Jeg må legge meg inn på avvenning tror jeg. Nettopp bestilt en sjabrak til. Jeg har nå et problem, for jeg har ikke plass til flere....
Jag köpte två schabrak från eskadron idag och upptäckte att de har inneröglor för sadelgjordsstropparna! Har alla från E så eller är det bara vissa modeller?
Inneröglor är typ det bästa som finns på schabrak så jag blev väldigt nöjd