Scannerproblem

S

SweetMelody

Min scanner vill inte funka.. (Canon Canoscan N670U) När man ska scanna in en bild och får upp det där "scanningsfönstret", så är språket spanska (?) eller nåt. Förut var det engelska. Har prövat att installera om men inget funkar.. Vad ska jag göra :angel:

Men du vad skumt!

När använde du scannern senast då? Tog du bort allt innan du installerade om programmet och skrivaren?

Fattar noll :smirk:

I går senast. Japp jag tog bort precis allt, sen installerade jag om det. Men den vill fortfarande inte snacka engelska :smirk:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
465
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
467
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama