Scannerproblem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare SweetMelody
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 971
S

SweetMelody

Min scanner vill inte funka.. (Canon Canoscan N670U) När man ska scanna in en bild och får upp det där "scanningsfönstret", så är språket spanska (?) eller nåt. Förut var det engelska. Har prövat att installera om men inget funkar.. Vad ska jag göra :angel:

Men du vad skumt!

När använde du scannern senast då? Tog du bort allt innan du installerade om programmet och skrivaren?

Fattar noll :smirk:

I går senast. Japp jag tog bort precis allt, sen installerade jag om det. Men den vill fortfarande inte snacka engelska :smirk:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
469
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
770
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 063
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?
  • Övningar ridskola lektioner
Tillbaka