Scandinavium

P

Primadonnan

Göteborg horse show närmar sig=)
Någon som ska dit?
Kan undra vem som tar hem segern i fyrspannen, nu när både Fredrik och Tomas är med:)

Sv: Scandinavium

Jag var där förra året o såg knockout körningarna :D . jättekul! Taket lyfte typ på scandinavium! Ska dit i år igen;)

Ja men fel dag tror jag :cry: Lördag ska jag dit och kolla på förmiddan.

Jag kommer att vara där! Har inte riktigt bestämt mig för hur mycket än bara. Men körningen kan jag ju inte missa. Vet inte om Tomas eller Fredrik lyckas vinna men jag kommer heja på dem i alla fall.

Vet du vilka enbet som skall vara med o visa upp sig i scandinavium?

jag vet inte riktigt...har inte så stor koll på det, vet bara att bägge svenskarna lyckas kvala:P men freund ska väl vara med antar jag...å då blir de kamp=)

fy va kul=) inne på själva arenan då?? eller vad ska du göra??

va?! såg du det?? min pappa var en av dom som körde...då när det skulle köras en skilje omgång, o han ledde före karle o rev sista bollen!! då hade jag puls vill jag lova!! hehe...men kul va de:D

naaw...men du ska ju dit iaf=) alltid nåt...vad är där på förmiddan då? nån hoppklass eller så?? för det funkar ju de mä:)

Trevligt trevligt:D
jaa...vi skulle varit med iaf, men eftersom vi inte har haft tillfälle att träna, på uppvisningsprogrammet då, så blev det inte av.
Men Marie Karle,Cicci,Lotta,thomas,gerti och kjell johansson. Nästan hela spetstruppen med andra ord (förutom vi) hehe...men det blir nog snyggt o prydligt:)

Det blir det säkert då! Synd att ni inte kunde va med.

Så är det. Men hellre att programmet sitter jättefint där uppe än att vi kommer å sabbar...hehe
Å så är vi dom ända med fux, kanske inte heller så snyggt:) man får se det positiva med det hela=)

Jepp, med den inställningen blir livet mycket roligare. Skall du upp o titta ändå?

Han är definitivt den som skulle bli gladast i alla fall.

jag vet inte ännu..hade gärna velat, men vi är inte direkt en familj som planera så långt i förväg...kasst ibland men men..hade vatt gött å hejja på 4spannen iaf=)

jaa..de e frågan om det..han brukar inte riva så många bollar som tomas men samtidigt kör tomas snabbare...hoppas nån av dom tar de iaf:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning närmar sig med start den 20 oktober. SVT sänder live både på linjär-tv och Play under de 14 kommande tävlingarna...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under många år var duellhoppningen ett populärt inslag under Gothenburg Horse Show på Scandinavium. Nu finns den inte med i programmet...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I måndags började det brinna i Lisebergs nya vattenpark Oceana. Våldsamma lågor och tjock svart rök spred sig från anläggningen och...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag, onsdag, tar hästarna och publiken över Scandinavium i fem dagar framöver. Gothenburg Horse Show inleds med klasser för svenska...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka