Säve i helgen?

Sv: Säve i helgen?

Ja, det tycker jag du ska göra. Otäckt nu när det går kvarka också!
Trodde nästan tävlingen skulle bli inställd pga kvarkan. Jag skulle varit på kursen för Unn i Säve samma helg, men den blev inställd!

Jag ska dit och tävla :) Blir min och pållens andra tävling!

Hej,
Kollade på Galoppbanans hemsida men hittar ingen info.

Jag o pojken vill hemskt gärna titta.

Vilken dag o tid börjar det?

//Jezz

*Puuuuuuuuuuuuuuutttttttt*
Jag vill också veta när?
Vem arrangerar??

*knapp*

Ett tips är ju att titta på www.vestur.se om ni håller till i gbg, där finns de flesta tävlingar utlagda, de som garanterat finns där är de som går av stapeln på Sävebanan.

Sen kan ni alltid kolla på lokalklubbarnas egna hemsidor om ni vill se vilka tävlingar de annordnar och när de gör det.

Jag ska tävla imorgon !! :banana: min klass börjar kvart i 9 :) rider b/c-klass V2 ungdom :d är det någon som ska ta bilder ? isåfall kan ni väl lägga ut dom här sen ! :D

Jag kommer och tittar imorgon efter lunchen.
Nån som kommer att vara med då?

Okej, då kanske vi såg varandra idag ;) Jag red V1 ungdom B+C A final och T1 ungdom B+C final. Fick veta att jag skulle rida den finalen typ en kvart innan pga av en strykning...

Hej hej,

Jag var där och tittade idag. Hade barnen med mig, så jag kunde inte stanna så länge som jag själv skulle ha viljat :crazy:
Men det var jättekul att se, första ggn jag tittar på islandshäst-tävlingar. Självklart har jag fotat också:
http://www.pbase.com/jezzibell/landi061001
Och speciellt en bild tyckte jag blev jättefin, hoppas inte ryttarinnan misstycker:
67826814.jpg

Som ni ser av mängden foton fick jag snabbt 2 favoriter :p
Jag som egentligen inte är så jätteförtjust i bruna :o såg en som var så himla maffig, så han kunde jag gärna stoppat ner i handväskan och tagit med hem :p här kommer han:
67826808.jpg

:love:
/Jezz

Jättekul att se lite bilder från helgen då man inte var där uppe själv. Hittade ett par som jag känner på bild! :) Riktigt kul att se! Kan de beställa bilder av dig om de är intresserade?

Jättekul att se lite bilder från helgen då man inte var där uppe själv. Hittade ett par som jag känner på bild! :) Riktigt kul att se! Kan de beställa bilder av dig om de är intresserade?

Självklart. Som du ser är flera lite otydliga men jag tyckte det var kul ändå. Några är riktigt bra. Jag skulle kunna mejla orginalstorleken till de som är intresserade. Och vill de ha i web-storlek så kan de bara spara ner från min sida. De får gärna användas på hemsidor bara man skrivit att det är jag som har fotat. Jag tar inget betalt för det, jag tycker bara det är så himla roligt att fota.
//Jezz

Hej hej,

Jag var där och tittade idag. Hade barnen med mig, så jag kunde inte stanna så länge som jag själv skulle ha viljat :crazy:
Men det var jättekul att se, första ggn jag tittar på islandshäst-tävlingar. Självklart har jag fotat också:
http://www.pbase.com/jezzibell/landi061001
Och speciellt en bild tyckte jag blev jättefin, hoppas inte ryttarinnan misstycker:
67826814.jpg

/Jezz

Det är ju jag :) !!! Vilken min jag har då :eek:
Är det Ok om jag tar korten du har tagit på mig ?

/Sanna

Självklart Sanna.
Jag tycker denna bilden är väldans fin på er, för om du tittar noga så ser det ut som att hästen och du gör precis samma rörelser med ansiktet och benet. Helt i harmoni.
Och vilken underbart vacker häst du har :love: :love: :love:
Du kan PM:a mig din epost-adress, så kan du få bilderna i orginalstorlek. Ifall du vill skriva ut någon så blir det bättre kvalitet.
//Jezz

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka