Säve galopp?

norpan85

Trådstartare
Fick höra idag att man kan åka ner till Säve med sin ridhäst och få rida på galoppbanan, någon som vet hur det funkar och vad det kostar osv??

Sv: Säve galopp?

Jag bor i Säve, tror att man får göra det men vet inte något om priser eller så , tyvärr

Man blir medlem och så är det tisdag, torsdag och söndag man kan rida med vanlig ridhäst.
Rider själv där ibland, men rider dit. Vet inte hur det fungerar om man skall in med transport- när grinden är öppen osv.

Jag har för mig att jag läst någonstans att man måste hjälpa till som funktionär på en tävlingsdag om man är där och träningsrider på ridhäst.

Sparris, vi drar till Hogane, mellan trollättan och uddevalla, 50spänn och det är dessutom närmare

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
704
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka