Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriv ett exempel på hur dina annonser kan se ut så kan nog Buke hjälpa till att analysera.Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett svar. Tror folk att man är någon hästhandlare som ska sälja vidare hästen i ett naffs. Det känns i allafall så.
Vad kan du erbjuda då?Det jag sökt är hobbyhäst främst för uteritter och lite dressyr om hästen vill. Ålder och ras mindre viktigt men att den ska vara trafiksäker och kunna vara inne själv i stallet och kunna ridas ut på själv, stå still vid uppsittning. Inte så höga krav tycker jag..
Prutar gör man nog i ett senare skede, annars är risken nog att man verkar oseriös.Har en lägre prisklass 25-30 tusen. Men som sagt kan tänka mig en äldre häst. Har också märkt när man svarar på till saluannonser där det står "hemmet viktigare än pris" och man frågar om ägaren kan gå ner i pris så verkar det inte så. Vad betyder den frasen egentligen? Kan tillägga att jag har ett mycket bra hem att erbjuda samt många år med egna hästar. Detta brukar jag skriva och berätta om ganska detaljerat.
I en sökes annons skulle jag def skriva ut allt jag har att erbjuda. Att inte göra det är ungefär lika träligt som att lägga ut säljes annonser med minimalt med info om hästen med texten "mer info ges vid kontakt" De flesta folk orkar inte sitta o skriva på flera annonser som kanske, kanske inte är vad de är ute efter.Brukar skriva att mer info kan ges vid kontakt så att man inte behöver skriva ut allt man kan erbjuda i annonsen. Då borde väl folk kunna svara och få veta mer då. Är dom sen inte intresserade av det man kan erbjuda så behöver det ju inte bli någon mer kontakt.
Om du inte söker varmblodstravare är prisklassen låg. Förstår att det inte blir så många svar.Har en lägre prisklass 25-30 tusen. Men som sagt kan tänka mig en äldre häst. Har också märkt när man svarar på till saluannonser där det står "hemmet viktigare än pris" och man frågar om ägaren kan gå ner i pris så verkar det inte så. Vad betyder den frasen egentligen? Kan tillägga att jag har ett mycket bra hem att erbjuda samt många år med egna hästar. Detta brukar jag skriva och berätta om ganska detaljerat.
Nu för tiden ligger den lägre prisklassen runt 50 000. De som säljer sådana hästar du letar efter kan få bättre betalt av någon annan, därför uteblir svaren.Har en lägre prisklass 25-30 tusen. Men som sagt kan tänka mig en äldre häst. Har också märkt när man svarar på till saluannonser där det står "hemmet viktigare än pris" och man frågar om ägaren kan gå ner i pris så verkar det inte så. Vad betyder den frasen egentligen? Kan tillägga att jag har ett mycket bra hem att erbjuda samt många år med egna hästar. Detta brukar jag skriva och berätta om ganska detaljerat.
Klart priserna ändrats genom åren. Blir ju ännu mer begränsat om du inte ens kan tänka dig att åka långt.Tack för era svar. Kul att höra olika åsikter. Jag tar till mig det ni skrivit och letar vidare. Jo visst finns det hästar i den prisklassen på hästnet o blocket men många är för långt bort för att åka o titta. Det är många år sedan jag köpte en häst o priserna verkar ha förändrats, även för äldre hästar har jag sett. Tråktgt att folk blir lurade.