Sätta upp tavlor på gipsvägg

Sonic76

Trådstartare
Med så lite åverkan som möjligt
Främst en stor tung tavla jag funderar på, de andra kan jag säkert sätta upp med tavlekrokar eller annat

Skivexpander/gipsankare tycker jag blir snyggast. De är också förvånansvärt starka, hängt upp spegel samt lång tavla med dem. 1-2 beroende på vikt och storlek på det som ska hängas upp.

Skivexpander/gipsankare tycker jag blir snyggast. De är också förvånansvärt starka, hängt upp spegel samt lång tavla med dem. 1-2 beroende på vikt och storlek på det som ska hängas upp.
Det ska jag kolla in. Får se om de har på Ica men ska in till Lindesberg i veckan så kan kolla där med.
Är främst en tavla som är tung och stor som jag helst inte vill ramlar igolv.
Tyvärr skadades ramen i flytten men ska laga den snyggt sen
Är en spricka i den men det går att fixa lätt

Liknande trådar

Kultur Funderar över den här tavlan som heter "Hönstavlan," och hänger på Gripsholms slott. Lovisa Ulrikas hovdamer porträtterade som höns och...
Svar
2
· Visningar
519
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 076
Senast: SaraXX
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar