sätta ihop kür-musik?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sovfinger

vad ska man använda för program om man ska sätta ihop kürmusiken på datorn? så man kan sätta ihop olika låtar, klippa ihop och ändra tempo och sånt?

om nån här har gjort sin kür musik själv på det här sättet kan ni väl ge nåt tips på program man kan använda?

Sv: sätta ihop kür-musik?

Jag har satt ihop musiken till min kür i Windows movie maker. Där kan du ändra de sakerna du räknade upp iallfall:) Men för att göra musiken i ett såpass 'enkelt' program krävs det att du har bra grundmusik eftersom man inte kan trolla helt.

Sv: sätta ihop kür-musik?

För mac användare: Garageband som hänger med i iLife paketet. Logic Express är också en billig variant. Proffs verktyg som Protools, Logic Pro och Ableton Live.

För PC användare: Protools, Cubase, Nuendo. Finns säkert fler.

Möjligt att det finns gratis program också. Kolla på versiontracker.com

Tänk också på detta med STIM avgifter. Diskuteras i en annan tråd. Håller p åoch tar reda på från STIM vad det är som gäller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
560
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
34
· Visningar
6 448
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar