Satans dressyr xD :Angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cyfair

Det är så störande att allt ska vara så fint & dittan & dattan, Det var ju någon som fick - bara för att sporren "hängde" & det är ju måånga *Heh* som kollar på en sporre av publiken. Det är dumt att man inte får ha färgat träns & pullar grimma? Det har ju verkligen inte med saken "gå ned på tygeln" De gör så dumma regler så det inte är sant, ska man ta & sluta med ridsport? Nya & nya regler hela tiden, snart kommer man inte få låta hästen bajsa på ridbanan om nu det inte redan finns :Big Grin: Bara massa slös med pengar & så får man inget tillbaka, Jag rider för att tävla, om inte det fanns hade jag inte haft med hästar att göra *antagligen inte* men altså, man blir så himla arg :S

Sv: Satans dressyr xD :Angel:

din attidtyd till hästar är vedervärdig :eek: "rider enbart för att tävla"
du gör så här, ta dig en lååång tur i skritt på några km och bara mys barbacka och låt hästen vara häst och ingen maskin/leksak...

Såklart jag inte tror att hon är en "maskin/leksak" . Men jag tror inte de kända ryttarna som Malin baryard t.ex. skulle ridit om det inte fanns tävlingar, jag kanske överdrev lite med att skriva "jag rider för att tävla" jag har mycket känsla för min häst, men jag vet inte var intresset har tagit vägen. ? Jag nästan får tvinga ut mej på en ridtur för att jag vill hålla hennes kondition för att vara "bra & fin" på tävlingarna. Jag kanske låter konstig, men det är så jag känner det :S

"Jag nästan får tvinga ut mej på en ridtur för att jag vill hålla hennes kondition för att vara "bra & fin" på tävlingarna. Jag kanske låter konstig, men det är så jag känner det :S "

det är nästan så man blir mörkrädd...du kanske skulle ta och byta sport?! :mad:

och snälla du, ta en lektion i grundläggande grammatik, stavning och meningsbyggnad innan du totar ihop et tråd till...

jag förstår faktikt inte vad du menar och vad du vill få ut av din tråd...sorry!

men om du förklarar dig så kan jag ge dig ett värdigt bemötande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka