P
prins_rollo
Sv: Säsongen 2007....tänk vad kul det var ändå!
Det ena behöver ju inte utesluta det andra
Det ena behöver ju inte utesluta det andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom har jag ju faktiskt startat ett antal tävlingar och lägger man ihop alla dessa blir det iaf mer än 2 ½
Novali01;9511646 Narcissa....kom igen nu...kryp till korset det ÄR ingen skam att rida debutant för resten av sitt liv!;):rofl:[/QUOTE skrev:Näää, det är det ju inte men jag skulle faktiskt ha ridit BÅDE sydslättens lätta klass och Gärds. Men min häst var faktiskt INTE fräsch innan så det så...sen får ni tro vad ni vill.
Jag satt ju iaf kvar på min häst alla starter den här säsongen...något som tydligen inte ALLA klarade av.
(förutom mördar graven i mariestad där hon fick smaka grus)
*knapplån*
Skitbra år för mig med!
Därefter köpte jag en skadad 5-åring som inte ens gick att rida ut på (smart, eller hur?) så det bev ingen mer fälttävlan i år...
Men nu har jag iaf lyckats karra mig runt en LC dressyr på nya hästen, så nu gäller det bara att lära den att hoppa och att galoppera i skogen (utan att stanna för var 10. meter) inför nästa sesong!
Ja, eller hur?
Glömde berätta att "nya stjärnan" sparkade mig i axeln förr tre veckor sedan så jag inte kunde rida på ett tag, men nu är det mycket bättre.
Om det händer igen får jag kanske överväga att importera nån proffsig fälttävlansryttare till Norge förr att hjälpa mig lite....
*knapplån*
Jag lär väl inte komma ut nåt följande två säsonger heller.
Eftersom lata bamsingen är såld och den nya BRUNA är bäbis. Ja, jag provade med en grå först (eftersom Novali01 hypnotiserat mig ), men det gick inte, så jag lät förnuftet segra och Bettis fina BRUNING inspirera mig.
Fast jag har några ök vars mattar vill att de ska tävlas, men det återstår att se hur det blir med den saken.
Återkommer till breeders 2010 eller så...
Pooh...ja kära Pooh...om du nu stannat hemma i år igen istället för att sabotera för Ryttaren genom att närvara i Frankrike, så hade vi nog sett en HELT annan utgång på VM....
Och missat all champagne i alla olika nyanser från vitt till jordgubbsrött? Är du helt från vettet? Eller ja det vet vi ju redan!
Och vem skulle då ha lotsat runt gulliga Nelle bland slottsbuskagen och hindrat henne från att dra ut granar ur rumpan på jättekaninerna?
Och hållit reda på Rosa Blondinen bland alla dreglande fransmän?
Tjoho, Fjollan; klart du var läcker i rosa, en sann skönhet klär i allt.
Jag föreslår frimärkssamling för dig! En såvitt jag känner till, olycksfri och sansad sport....
Och missat all champagne i alla olika nyanser från vitt till jordgubbsrött? Är du helt från vettet? Eller ja det vet vi ju redan!
Och vem skulle då ha lotsat runt gulliga Nelle bland slottsbuskagen och hindrat henne från att dra ut granar ur rumpan på jättekaninerna?
Och hållit reda på Rosa Blondinen bland alla dreglande fransmän?
Tjoho, Fjollan; klart du var läcker i rosa, en sann skönhet klär i allt.