Säsongen 2007....tänk vad kul det var ändå!

Sv: Säsongen 2007....tänk vad kul det var ändå!

Och missat all champagne i alla olika nyanser från vitt till jordgubbsrött? :eek: Är du helt från vettet? Eller ja det vet vi ju redan! :angel:
Och vem skulle då ha lotsat runt gulliga Nelle bland slottsbuskagen och hindrat henne från att dra ut granar ur rumpan på jättekaninerna?
Och hållit reda på Rosa Blondinen bland alla dreglande fransmän?

Tjoho, Fjollan; klart du var läcker i rosa, en sann skönhet klär i allt.

:rofl:

Känner mig utanför i ditt inlägg :angel:

Fälttävlanssäsongen för min del var kul som vanligt... även fast ja ännu så länge beskådar allt från markplan... med ett champagneglas i handen o lilla Pooh tätt intill :)

Jag är imponerad! Att du vågade lägga ut den bilden där jag håller ett av dina tomma glas och du har laddat upp med flera nya fulla drinkar till dig. Dessutom syns det ju tydligt hur jag får stötta dig så du inte skulle tappa balansen. :eek:

Jag är imponerad! Att du vågade lägga ut den bilden där jag håller ett av dina tomma glas och du har laddat upp med flera nya fulla drinkar till dig. Dessutom syns det ju tydligt hur jag får stötta dig så du inte skulle tappa balansen. :eek:

Ja, eller hur?.... med din avståndsbedömning känns det betryggande att det är du som är uppfödaren och jag ryttaren.... *fniss*

Nä men precis preciiiiiiiiiiiiis, det är så typiskt henne att roffa åt sig allt själv, nog att man behöver gå ner lite i vikt men att bjuda enbart på en torr macka och gratäng som inte ens var färdig när man slösar bort en hel helg ute i ödemarken är lite väl uppenbart :eek: Och så gömde hon sin egenbakade tårta från alla gäster på kvällen och plockade fram den dagen efter när inte en kotte var i närheten :devil:

Sen hör man hur det slafsar i kylskåpet på kvällen när hon tror man sover :angel:

Nä men precis preciiiiiiiiiiiiis, det är så typiskt henne att roffa åt sig allt själv, nog att man behöver gå ner lite i vikt men att bjuda enbart på en torr macka och gratäng som inte ens var färdig när man slösar bort en hel helg ute i ödemarken är lite väl uppenbart :eek: Och så gömde hon sin egenbakade tårta från alla gäster på kvällen och plockade fram den dagen efter när inte en kotte var i närheten :devil:

Sen hör man hur det slafsar i kylskåpet på kvällen när hon tror man sover :angel:

Lilla vän...du vet att jag bara vill ditt bästa! Att gå upp så mycket i vikt betyder att du nu totalt tappat kontrollen och jag tar över.:D Då kan man ju inte lämna tårtor, gratänger och godis framme. Jag hittade 4-åringens TOMMA godispåse under din säng.:eek:

Inte konstigt att Hille är deppig! Han ser ju ut som en gammal damcykel efter att du suttit upp....skicka nu hit den stackaren så han slipper hasa runt i ridhuset med dig på ryggen!:devil:

Lilla vän...du vet att jag bara vill ditt bästa! Att gå upp så mycket i vikt betyder att du nu totalt tappat kontrollen och jag tar över.:D Då kan man ju inte lämna tårtor, gratänger och godis framme. Jag hittade 4-åringens TOMMA godispåse under din säng.:eek:

Inte konstigt att Hille är deppig! Han ser ju ut som en gammal damcykel efter att du suttit upp....skicka nu hit den stackaren så han slipper hasa runt i ridhuset med dig på ryggen!:devil:

Jaja du menar efter dina barn hade roffat åt sig mitt godis och mina chips som jag köpte för mina sista slantar, dom stackarna det var ju deras absolut sista chans att överhuvudtaget få smaka på något sött efter dom beklagat sig över sin mamma hur hon ständigt glufsar i sig allt som bara ser ut som godis, dom avslöjade tom att du gömmer deras påskägg som dom får från sin snälla pappa :eek:

Men fio, att du gick på det denna gången också! Var det inte något sist om utgångna MacDonalds-kuponger så du blev utan mat då också, eller har jag fel för mig?
Ta med rejäl egen matsäck nästa gång, i kista med hänglås!

Men fio, att du gick på det denna gången också! Var det inte något sist om utgångna MacDonalds-kuponger så du blev utan mat då också, eller har jag fel för mig?
Ta med rejäl egen matsäck nästa gång, i kista med hänglås!

:rofl::rofl::rofl:

Jag har klarar mig ifrån allt rosa och kvitter om barnvakter :devil:

Har inte tävlat utan smugit runt i det tysta :cool: och varit "pain i the ass" på etablisemanget :D

Jag fick rätt om B:s laguttagning :angel: det blev en krasch

Säkerhetsfrågan och tränarens ansvar kommer äntligen att prioriteras, förfärligt bara att det skulle krävas en olycka för det. Banbyggar/TD-ligan kommer förhoppningsvis inte att fnysande och sarkastiskt avfärda åsikter om hinder/banors säkerhet längre

När hoppning och dressyr blir än mer pengainriktade så kunde vi fälttävlansfolk åka runt och ha kul med våra inte svindyra hästar (några handlar dock dyrt... men i denna sporten räcker det inte, här måste du kunna rida också :devil: )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka