Sår på benet som aldrig försvinner?

Anyo

Trådstartare
Min häst fick för ca: 2 år sedan en laserbehandlig på bakbenet. Tänker dom flesta har hört talas om detta? Iaf efter det fick hon sår på bakbenet. Och dessa sår är kvar än idag. Jag smörjer och smörjer och har även provat att inte smörjt men det ger inga resultat. Kommer dessa sår alltid att finnas där? eller finns det nått annat man skulle kunna göra ?

Sv: Sår på benet som aldrig försvinner?

Du menar att din häst haft sår som inte läker under 2 år? Men du har väl kontaktat veterinär, antar jag?

Sv: Sår på benet som aldrig försvinner?

Kanske ska uttrycka mig lite mer :) Det är inte öppna sår utan skorpor om man säger så. Nej veterinären säger inget mer än att smörj det. :S Och en annan säger att det inte skulle gå bort så jag vet inte jag ? :S

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 856
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 862
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 077
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka