Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Herpes är vad jag förstått inget man blir helt frisk från. Däremot kan man ha långa perioder utan symptom. Ta kontakt med vetrinär igen för att se om ni kan ge något som lindrar. Vad säger hingstägaren?
Skulle inte prova munsårssalva för människor om det var min häst, den ska man om jag har förstått saken rätt inte använda på könsdelar på människor så då kanske det är dumt att göra det på ett djur dom det dessutom inte är ämnat för.
Kropp & Själ
Hej.
I fredags fick jag plötsligt feber och sedan har det fortsatt under helgen med runt 38.5-39.4 i temp. Varvat Alvedon och Ipren och...
Kläder & Bli fin Ja, jag tycker ju såklart också plagg är fula, alla tycker rimligen att någonting är fult, och det kan jag erkänna (som jag skrev om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.