Santiago 1176

Fritidsryttare

Trådstartare
När jag gjort lite efterforskningar så har jag fastnat för denna hingst, men såg att han såldes till USA i februari. Är det någon som vet om han fortfarande är tillgänglig i Sverige och i så fall vart?

Om ni vet något om honom så får ni gärna berätta, jag har inte hittat jättemycket information när jag googlat.

Sv: Santiago 1176

Det bästa är väl att kontakta Tullstorp och fråga om det finns något fryst efter honom.

Är ganska säker på att det inte finns fryst sparat efter Santiago och det är inte heller troligt att han kommer stå i avel i sitt nya hemland heller.
Lite info om honom kan du hitta på fadern Saigons hemsida, googla på Saigon+hingst.

KL

Tack för era svar! Jag tycker att det är trist att en så fin hingst inte stannade kvar i Sverige, Jan Brink tyckte också mycket om honom som jag förstod det. Det är väl bara att hålla tummarna att han kommer tillbaka hit någon gång framöver.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: MJLee
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
9 293
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 547
Senast: julgrisen
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 305
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka