Santana 1111

LillaGeisha

Trådstartare
Har kikat lite på denna hingsten till min häst (ska betäcka 2008). Han hade ju sin första betäckningssäson förra året, så det finns väl inte mycket avkommor efter honom MEN är det någon här på Buke som har eller känner till en avkomma. Hur har de blivit och verkar de ärva pappas gång, psyke osv.

Vad tycker ni gennerellt om denna hingst?

Han finns att hitta på http://www.tullstorp.nu
 
Sv: Santana 1111

Har kikat lite på denna hingsten till min häst (ska betäcka 2008). Han hade ju sin första betäckningssäson förra året, så det finns väl inte mycket avkommor efter honom MEN är det någon här på Buke som har eller känner till en avkomma. Hur har de blivit och verkar de ärva pappas gång, psyke osv.

Vad tycker ni gennerellt om denna hingst?

Han finns att hitta på http://www.tullstorp.nu

Ffa en mycket intressant stamtavla! Han står helt klart på min "observationslista".
 
Sv: Santana 1111

Hej. Japp har sett ett litet föl efter Santana 1111.
kolla på www.vena.se å föl från 2007, han heter Y not Vena och är efter Santana. :D
Santana e mkt fin tycker jag !!!
 
Sv: Santana 1111

Jag har ingen avkomma men har betäckt med Santana. Däremot har jag en avkomma med Rubenstein blodet och en med Sandro Hit blodet och båda är jättetrevliga. Jag hoppas på en ÄNNU bättre kombination av dem båda;)!
 
Puttat tråden lite..
Hur är era Santana-avkommor nu när de är lite äldre? Har en f.-08 som jag precis köpt. Hon är dock väldigt efter i utbildningen.
Genomsnäll men med en hel del humör och åsikter.
 

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
16 273
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 290
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 787
Senast: Sesca
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp