sångartist som statist utomlands

P

Pyramus

Jag har lite prolem med livet. Mitt största intresse är hästar, eller var, jag kan nt säga att dt e mitt intresse längre :S:S, vet nt vad jag sak välja. Jag vill både bli elitryttare (varför jag tröttnat på ridning var nog för ja tävlat min äslsklingshäst i 2 år, som hade tröttnat på hoppning innan jag ens började..) så älskar jag också att sjunga, så en gång, för ca. 1 år sedan sökte jag till ett statist pogram och jag fick kommad dit och prova, men knasiga jag kom dit dagen efter det igentligen skulle vara så dt blev inte mer med det, men nu när jag kollasr på mtv, tv-pogram där dom sjunger, VHS-DVD så blir jag helt galen, sliter till meij en mic och börjar sjunga med, så.. Hur ska jag göra? Helst av allt skulle jag bara vilja åka till America, och vara med i en film där jag får sjunga ganska mkt, men så lätt är det ju nt, vad ska jag börjar med. Vet att detta är ganska komplicerat, men jag vil l ju...

Ursäkta, men det här har väl ändå hamnat i liiiiiite fel forum :confused:

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat