Sv: Sängar

Röstar också för en madrasskil! :) Vi har två 80 resårbottnar i en sängram med kil emellan och tjock bäddmadrass över - har inte märkt av skarven en endaste gång sen vi köpte sängen i julas :)

Vi har två 90 cm + 180 cm bäddmadrass och tycker inte att skarven stör. Ett tag var det jättejobbigt men det var för att sängarna hade hamnat lite konstigt i stommen, då märktes skarven väldigt tydligt.

Men sålänge sängarna inte glider isär av någon anledning så brukar iallafall inte jag känna av skarven.

Röstar också för en madrasskil! :) Vi har två 80 resårbottnar i en sängram med kil emellan och tjock bäddmadrass över - har inte märkt av skarven en endaste gång sen vi köpte sängen i julas :)

Lägger till: Vi har alltså en 160 cm bäddmadrass.

Liknande trådar

Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Hemmet Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D)...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: Squie
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.