Bonita4

Trådstartare
Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D), 180 bred och med en maxbudget på omkring 20.000, men gärna billigare.

Vad har ni för sängar?

Vi har från Ikea, tycker den är toppen! Har också uppdelat i två med olika hårdhet på madrasserna och sedan en stor bäddmadrass över.

Vi har en från Mio, Dream deluxe tror jag att modellen heter. Vi betalade runt 20' och är verkligen supernöjda med den.

Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D), 180 bred och med en maxbudget på omkring 20.000, men gärna billigare.

Vad har ni för sängar?

Vi har en kungsängen har två individuella sängar med olika hårdhet men hel madrass ovanpå. De är dyra i grunden men har just nu en del sängar med 50 procent rabatt som matchar er budget ser jag., är iallafall väldigt nöjda med våra sängar.

Liknande trådar

Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
460
Senast: mysboll
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
316
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
328
Senast: Happimess
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka