Sandro Boy

studstan

Trådstartare
Tänkte höra mig för vad era åsikter är om denna hingst.

Han är rätt dyr att betäcka med, kan det vara därför många inte använt honom? Jag ser inte många här i Sve som är efter honom... Marcus E's sto är ju efter honom samt Sandro Boy Junior osv.

Har nån här använt honom? Jag har hört att han har dålig sperma kvalité.

Sv: Sandro Boy

Jag har försökt få mitt sto dräktig med honom tre gånger. Två förra året och en gång i år men hon har tyvärr inte tagit sig. Nu är hon dräktig med Quintender istället.
Hon har fått två föl tidigare med en färsk semin och en fryst, så dessvärre är nog sperman ingenting att hänga i julgranen..

:love:
Jag älskar den hingsten, synd Linn att hon inte tog sig.
Skulle vart döhäftigt se den avkomman!

Sandro Boy, Chacco Blue o Cornet Obolensky är mina favorita hopphingstar. Vet inte så mkt om hopphästar generellt dock. Sandro boy borde väl även räknas lite som multi med sin stam plus att han faktiskt kan röra sig lite bättre än gemene hopphäst?

Jag har försökt få mitt sto dräktig med honom tre gånger. Två förra året och en gång i år men hon har tyvärr inte tagit sig. Nu är hon dräktig med Quintender istället.
Hon har fått två föl tidigare med en färsk semin och en fryst, så dessvärre är nog sperman ingenting att hänga i julgranen..

Nej va synd, det hade varit roligt att se den avkomman... Vad var det för stam på stoet? Vi har ett Cor de la Bryere sto som vi tänkte använda honom på nästa år :D Vi har tittat på Clinton samt Chippendale Z också men hade varit kul m Sandro Boy...

Jaa det är så tråkigt!! Jag älskar också Sandro Boy! Mitt sto är e Cortez och ue Vleuten xx. Hon har två klass ett föl sedan tidigare efter Etrusco ( detta föl blev champion med 51 p om jag minns rätt) och For Feeling.
Men STORT lycka till med ditt sto!!

Linda, vad roligt att du är på denna sidan.. kan vi kanske ha lite roligt också.

Kram/ Linn

Jag visst är det så Linn!

Finns tre hingstar jag bara ÄLSKAR och det är Sandro Boy, Akribori och Electro. :love:
Har sett avkommor e: båda som verkligen stuckit ut och som visat både gång och underbar exteriör!

Jag hoppas att ni får era Sandrobebisar...skulle ge min högra hand för en välkroppad sådan!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 890
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka