Sandreo /Sandro Hit-hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare missan
  • Startdatum Startdatum
M

missan

Har vi någon Sandro Hit- hingst i sverige? Nån som vet nåt om Sandreos dräktighetsprocent? Och hans skritt? Hittar inte video på den någonstans, bara trav och galopp... :angel:

Sv: Sandreo /Sandro Hit-hingstar

Är inte Santana 1111 kvar i Sverige ? Eller han kanske tävlas enbart ?

HIttar inte honom bland faktabladen, däremot en San Amour e. Sandro Hit-Plaisir d'Amour

San Amour står hos Schökemöle i Tyskland. Vet inte om den går på transport eler fryst i Sverige.

Santana tävlas i år och är inte i avel.
När det gäller skritten är det ofta den svaga punkten på många Sandro Hit avkommor.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 150
Senast: Freazer
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 574
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka