Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en treåring o en tvååring efter honom...tror det går att sälja, han har ju börjat bra i aveln här i sverige och i USA/Canada också.
De flesta verkar bli ganska stora trots att han är E Valley Victory
Treåringen min hade broskskador av en lös benbit och är ganska stor o kraftig och har varit mest "trött" , tvååringen är en lätt typ ( märr) och rör sig som en gasell.
Enl hästarna i USA/Canada är det tidiga hästar.
Nu är det bara upp till frsta kullen ( 3 åringar) att visa upp sig och bl a You Bet Hornline har ju börjat strålande.
Andra året jag skulle ha lämnade han dåligt med sperma så jag fick ta fryst, märren tog sig direkt, så på det sättet har han bra sperma men han hamnade väl i nån downperiod ( tappades ofta) men kom igen senare,
Hästnyheter
Favoriten San Moteur floppade i SM.
Nu kommer förklaringen.
Han hade en infektion i kroppen.
Nu svarar ägaren och uppfödaren på kritiken...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.