D

Domigo

Är så himla arg på dom!! :mad: :mad: Har ganska mycket prylar som e gjorda av dom!! Och alla har det varit någon fel på som TV, video och just nu filmkameran... :mad: Filmkameran har precis kommit hem från lagning (vilket den har varit 3 ggr senaste året, har haft den i ca 1,5 år) och så skulle jag kolla på lite filmer, hann se ca 5 min innan den pajjade igen!! grrr... :mad: Vad fasen ska man göra?? Finns det något annat sätt att kolla på gammla filmer från filmakeran?? Är det någon mer som har problem med samsung?? :crazy:

Vet inte om detta är rätt ställe att fråga på... men men..
 
Sv: Samsung!!

Oj, det där lät verkligen inte bra. Personligen diggar jag Samsung rejält och har aldrig haft några problem med deras produkter heller. Min samarbetspartner säljer jätte mycket samsung och de har funkat klockrent, och betydligt bättre än andra produkter. Så nog är jag lite förvånnad. Fast klart, alla elektronik kan ju gå sönder. Men har man inte rätt till ny vara efter 3:e gången? Aja, jag hade settt till att klaga som fan i allafall ;).
 
Sv: Samsung!!

Jo,jag ska ringa å klaga i morgon... Det är bara det att det är en kompis som jag köpt allt av å fått köpa det rätt billigt... Men allt har gått sönder å video kameran är jag VÄLDIGT missnöjd med...
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 251
Senast: pews1972
·
Hästhantering Är så arg så jag kokar. I morse när jag tittar på tv och äter frukost så börjar hundarna låta och hästarna springer till ena sidan av...
2
Svar
31
· Visningar
3 604
Senast: tuaphua
·
Relationer Hemligt nick och sådär. Har varit sambo i ett par år med en man. En fin man på de flesta sätt, förhållandet fungerar bra för övrigt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
16 613
Senast: Jajjemen
·
Övr. Katt Jag har ett problem med mina tre katter. Först hade jag bara mina två busungar Elliot och Flisan. Dom är nu 1,5 år gamla. För ca...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Kim_N
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp