Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, den tyckte jag om! Den var ju långsam men har suttit kvar länge länge hos mig och verkligen gjort avtryck. tänker ofta på den!Kanske hade tänkt annorlunda nu men kommer iaf ihåg att jag tyckte Into the wild var otroligt långtråkig och händelselös. Minns det som att vi stängde bara en liten stund, brukar försöka ge det mesta en chans
Min kompis som rekommenderade den säger samma på pappret låter det som en film jag borde gilla, kanske jag såg den på en dålig dag ^^ nu funderar jag på om jag ska pröva å se om denOj, den tyckte jag om! Den var ju långsam men har suttit kvar länge länge hos mig och verkligen gjort avtryck. tänker ofta på den!
Testa! Jag brukar inte vilja stänga av filmer jag tycker är dåliga för ibland kan jag uppleva fel i början, sedan känner jag att även en dålig film brukar ge mig något att fundera på.Min kompis som rekommenderade den säger samma på pappret låter det som en film jag borde gilla, kanske jag såg den på en dålig dag ^^ nu funderar jag på om jag ska pröva å se om den
Mycket möjligt, ganska säker på att det var något med Train i alla fall. Hade fått jättebra recensioner och vunnit en massa priser och jag fattade ingenting...Runaway train? Med Eric Roberts som alla tyckte var så stilig efter Coca cola kid (Båda filmerna från 1985)
Åh den här senaste Robin Hood med Taron Egerton, som egentligen är fantastiskt begåvad. När han sköt pilbåge som om det vore en AK-5 gav jag upp.
Den är bra men det är ju ingen film man ser om man vill ha en händelsefull film, gillar man inte den typen av filmer förstår jag att den kan upplevas som tråkig.Kanske hade tänkt annorlunda nu men kommer iaf ihåg att jag tyckte Into the wild var otroligt långtråkig och händelselös. Minns det som att vi stängde bara en liten stund, brukar försöka ge det mesta en chans
Så klart, men jag gillar ju genren om det nu är en genre ^^ Kollar gärna på naturprogam, gillar Lars Monsen, Blue planet, älgvandringen etc så trodde liksom den skulle vara nått. Men den fånga inte mig men som sagt kanske får pröva den igenDen är bra men det är ju ingen film man ser om man vill ha en händelsefull film, gillar man inte den typen av filmer förstår jag att den kan upplevas som tråkig.
Åh, Evolution! Älskar den, så dum. "There's always time for lubricant!"Den där filmen som jag nu inte minns vad den heter men är med David Duvochny och jorden håller på att tas över av några sorts utomjordiska varelser som börjar växa upp ur jorden efter ett meteoritnedslag. Väldigt körigt för David och hans kollegor tills de kommer på att botemedlet mot dessa utomjordingar är att hälla Head and shoulders schampo på dem
Dessutom sjukt oklar produktplacering. Varför skulle detta vilja få en att hälla detta schampo i håret
"Eki, eki, eki! KAKAA KAKAA!"Åh, Evolution! Älskar den, så dum. "There's always time for lubricant!"
Den filmen var verkligen inte för mig heller, trots att jag annars också gillar filmer med naturtema. Störde mig bara så på huvudkaraktären och alla de (enligt mig) dumma beslut han gjorde.Kanske hade tänkt annorlunda nu men kommer iaf ihåg att jag tyckte Into the wild var otroligt långtråkig och händelselös. Minns det som att vi stängde bara en liten stund, brukar försöka ge det mesta en chans
Jag ser ditt svar och det andra där också nämns som naturfilm och jag vet inte om jag håller med om att det är en naturfilm. Jag har alltid sett det som en film om en människa, om känslor, önskningar mer än naturen, den är så att säga så mycket djupare än naturfilm. Att han gör dumma beslut tycker jag visar på just en poäng i att det inte är "gör bara så här så" och gav filmen en handling i sig.Den filmen var verkligen inte för mig heller, trots att jag annars också gillar filmer med naturtema. Störde mig bara så på huvudkaraktären och alla de (enligt mig) dumma beslut han gjorde.
Jo, jag vet att den egentligen handlar mer människan än naturen i sig, men jag brukar överlag gilla den typen av filmer (människa/människor ensamma i naturen, hittar sig själv o.s.v.) men här störde jag mig helt enkelt för mycket på huvukaraktären så att jag hade svårt att ta till mig vad de försökte förmedla. Så blev jag också förbannad på slutet.Jag ser ditt svar och det andra där också nämns som naturfilm och jag vet inte om jag håller med om att det är en naturfilm. Jag har alltid sett det som en film om en människa, om känslor, önskningar mer än naturen, den är så att säga så mycket djupare än naturfilm. Att han gör dumma beslut tycker jag visar på just en poäng i att det inte är "gör bara så här så" och gav filmen en handling i sig.
Nu försöker jag inte övertala dig till att tycka annorlunda eller säger att det du tycker är fel, skriver bara hur jag reflekterat om filmen.