Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fair. Jag tyckte båda var underhållande! ÄLskade att bli arg på den religiösa tanten liksom.Hade jag läst boken så hade jag inte sett filmen.
Jag har försökt se olika Harry Potter med sonen när han var liten. Rekordet var nog 15 min innan jag somnade.
Sagan om ringen var plågsamt långtråkig. Likaså Starwars. Jag har mycket svårt för den typen av filmer. Rymd och drakar är verkligen inte min grej. Strunt samma om de är skickligt gjorda eller musiken är pampig.
Ja det håller jag med om. Sharknando är så dåliga att man tittar på dem därför på något vis, och kan skratta åt det pga det. Men som Avgrunden jag såg, den är ju inte gjord för att vara dålig. Det enda bra i den var Katarina Ewerlöfs röst i början, som vanligt när det kommer till just henne. Men jag antar att man har ansträngt sig för att göra en bra svensk film, och så dissar jag den totalt som superdålig.Jag tycker det är viss skillnad mellan filmer som "ska" vara dåliga som till exempel Sharknado och Snakes on a Plane och sådana som tar sig själva på allvar men är dåliga ändå.