Sammetstäcke, var?!

T

Tican

Har glömt var jag såg det! Ett jättefint sammetstäcke, i beskrivningen stod det typ "flenell-insida, mycket bra passform, perfekt tävlingstäcke" och det kostade 469 om jag inte minns fel. Jävligt snyggt, svart var det på bilden. :d Var på nätet var det?? Nån som vet??

Gud så snyggt det var :love: Nån som kan gissa vad min mamma ska få i julklapp? :angel:

Ja de va de! :bow: Asfiiiint! Det mörkgröna med ljusgrått "Antica" på sidan. Åhh.. :love: Inte ens dyrt va de.. :d

Annars har/hade Granngården himla snygga sammetstäcken också, till mkt bra pris tycker jag mig minnas, i färgerna svart, mörkgrått och grönt med snygg passpoal.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Derivata
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485
Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 065
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka