Sammanställning av några enkätsvar

Lägger in dem här, en del av dem skiljer en hel del från vad jag och kanske vad andra skulle tro. Diskutera gärna.
ålder.png

kön.png

häst.png

hund.png

egetstall.png
>
boendeform.png

utbildning.png

inkomst.png

arbetssituation.png

personerihushållet.png

Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.

Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.
Precis . Undersökningar har alltid felmarginal och beroende på hur undersökningen är uppbyggd så kan tex ett icke svar , om frågorna ej är tvingande utan man tex kan hoppa över dem , översättas i statistiken till "vet ej"

Kl
Så man bör som läsare av resultat inte tolka "vet ej" svar som bokstavliga dvs det handlar sällan om att man som i detta fallet inte vet om man äger ngt eller inte .

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 017
Senast: Migo
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 269
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Inför OS i Paris bjöd IFCE Institut français du cheval et de l'équitation in representanter från 28 länder för att diskutera...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
629
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur