sammanföra katter

T

Tant Gredelin

hur gör man bäst egentligen? Jag ska åka hem till mina föråldrar i två veckor och ta katterna med mig. Där bor en ung katthona på 3 år som bott helt själv sista året. De två jag har är en hona och en hane på 4 och 5 år, de kommer från en uppfödning och är vana vid många katter omkring sig. Är det bara att släppa lös dem och låta katterna sköta det hela eller? De har ett stort hus att röra sig i

Sv: sammanföra katter

Ja, så har vi alltid gjort i alla fall. Visserligen har det bara handlat om två, för varandra främmande, katter men jag tror inte att det är fel att göra så. Speciellt inte om katterna har ett helt hus att vara i, då kan de ju komma undan varandra om de vill.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: gammalek
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?
  • Lego 5 årig kille

Hund, Katt, Andra Djur