Sammandragning?

T

Tossavainen

Hej hej.
Jag är i vecka 22 just nu och har känt ett par gånger att magen typ drar ihop sig och blir hårt för någon minut eller så. Det gör inte ont eller så utan det bara spänner. :) Är det någon som vet om det är en sammandragning eller vad det heter.
:) mvh frida

Sv: Sammandragning?

Är i v.25 och har känt samma sak några gånger. Bra tillfälle att öva t.ex avslappning på inför förlossningen! ;)

Sv: Sammandragning?

Okej vad bra att det inte verkar vara någonting farligt. :) Visste inte om att man kunde känna av det så tidigt. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 416
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 362
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 359
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar