Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min medryttarhäst delar sadel och schabrak med ägarens andra häst, annars har de allt annat eget. Transportskydd och svanskydd delar dock tre hästar på.
HAr 2 stora hästar men den ena drar cobträns, 135cm täcken, cob benskydd,normal bom på sadeln och denandra drar full träns, 155 , och vid bom på sadel.
Så de kan jag inte ha samma på ngt alls . Synd...
Mina småttingar har mest egna grejjor.
Jag har en liten häst , 155cm, hon har 12,5 i bett strl och 135 i täcken. Sen en stor polle på nästan 180, han har 14 i bett och 165 uppåt i täcken Sadlar = egna en rak rygg en böjd.
Schabrak delar dom, har ju tävlings schabraken som är egna...
Benskydd delar dom på i vissa, egna vissa (modeller)
Träns, x-full till en och cob/full till den andre...
Hästhantering Det är ganska vanligt att unga hästar har en period när de blir lite stökiga. Ofta när de börjar hitta balansen under ryttare och blir...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.