Samlar ni på Disney Cars

cowgirl81

Trådstartare
Jag köper rätt mycket Disney cars grejjer. Just nu har sonen detta. Matta, påslakan, gardiner, tavlor, 2 bollar olika storlek, strumpor och en sulky. :) Har beställt lite kläder nu också och så ska jag köpa mer tavlor. Nog jag som gillar dom mer men han tycker om bollarna..:) Har ni nått med Disney cars.

Sv: Samlar ni på Disney Cars

Nej, inte annat än själva leksakerna :laugh: Men jag har lite svårt för såna motiv på inredning och så. Men vi diggar filmen :D (och hörde att det ska komma en 2:a om ett tag!)

En stor affisch och lite kläder. Tyvärr inga leksaker. När vi var på Kreta så var de en restaurang som hade några av bilarna från cars och de lekte Rasmus med hela tiden nästan.

Vi letar efter ett cars-sparkskydd till bilen :)

Det hade dom :bump: Inte ett exakt sånt jag söker men de verkar inte gå att få tag i. Vill ha ett som täcker hela sätet. Nu hamnar ju all grus och lera i stolen. Men de kan man ju lösa med ett billigt stolskydd från typ biltema under.

Jag köper rätt mycket Disney cars grejjer. Just nu har sonen detta. Matta, påslakan, gardiner, tavlor, 2 bollar olika storlek, strumpor och en sulky. :) Har beställt lite kläder nu också och så ska jag köpa mer tavlor. Nog jag som gillar dom mer men han tycker om bollarna..:) Har ni nått med Disney cars.

Men blir det inte tråkigt att köra enbart med sådana motiv? För mycket liksom?

Ja vi samlar på det då Isak älskar det.

Han har badlakan, kläder, tofflor och en tavla nu.
Ska få en lampa osv senare.
Han är galen i bilar och Nalle Puh men har även andra grejer.

Har sängkläder och en ryggsäck med Puh (eller nana Poh som isak säger :D)

Senast ändrad:

Han har lite annat också :) men är ju mest Cars dock inga leksaker än. Förutom bollarna.
Mirre
Vart hitta du tofflorna. :)

Vet inte, det var hans farmor som köpte dem.
Är foppatofflor i form av bilar. Såg sådana på marknaden igår dock

Jag har svårt för såna komersiella, brackiga grejer. Jag menar filmen är säkert jättebra, men jag skulle aldrig inreda eller köpa kläder med stora motiv på!
Jag tycker det är svårt att hitta kläder utan stora märken på!

Jaså :laugh: Undrar om det är något skumt över pyjamasen, varenda gång Oscar har den på så kissar han igenom blöja, pyjamas & sängkläder så jag får böka med det mitt i natten.

//Linda

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 230
Senast: ako
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 954
Senast: hastflicka
·
Hästhantering Jag behöver bolla lite tankar och idéer med er. Bakgrund: haft egen häst för ca 8 år sedan, (tog en paus, då det blev för mkt i livet...
Svar
16
· Visningar
2 037
Senast: MattiZ
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 180
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama