Satt precis o tittade på villainous. Stod o höll i några varianter sist jag var i usa men blev aldrig att jag köpte...
Sag till om du vill att jag skickar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt precis o tittade på villainous. Stod o höll i några varianter sist jag var i usa men blev aldrig att jag köpte...
Vad gullig du är!Sag till om du vill att jag skickar.![]()
Oh, Kalaha var väääldigt längesen!Jag gillar Kalaha, sen är det en vanlig hederlig kortlek (finns en uppsjö av olika spel man kan spela med en kortlek).![]()
Jag och mitt ex bråkade aldrig. Förutom när vi spelade spel.@lizan Jag är så sjukt dålig förlorare att min man inte ens vill spela många spel med mig. Ett tips till dig är Forbidden Island. Samarbetsspel som jag tycker är riktigt roligt. Funkar på två, men är väl roligast på 3-4st. Minns inte hur många man max kan vara.
Om jag får halvt trådkapa lite så behlver jag tips på fler samarbetsspel, gärna som funkar på två personer, men inte ett måste. I nuläget så är jag oftast helt enkelt inte med när det spelas hemma...
Skönt att inte vara ensamJag och mitt ex bråkade aldrig. Förutom när vi spelade spel.![]()
Haha, vi blev så arga på seven wonders och fattade ingenting
Vill du ha det @lizan så kan jag skicka det, är bara uppackat, aldrig spelat![]()
Åhh vi älskar Seven wonders! Synd att ni inte kom in i det.Haha, vi blev så arga på seven wonders och fattade ingenting
Vill du ha det @lizan så kan jag skicka det, är bara uppackat, aldrig spelat![]()
Det är lite komplicerat men när man fattar det är det guld!
HahahaHaha, vi blev så arga på seven wonders och fattade ingenting
Man ska inte förakta de klassiska spelen!Jag och sambon är klassiska och spelar mycket yatzyMen också Monopoly Deal som är ett slags monopolkortspel.
Ska kolla upp!En kompis har spelet Memoir ’44 vilket är gjort för att spela på två personer. Det är delvis strategi men eftersom man plockar kort som påverkar vilka val man kan göra är det delvis tur också.
Det går ut på att man spelar ut ett slag från andra världskriget och när en har vunnit byter man sida och spelar ut slaget från andra hållet. Det finns massor av olika slag att spela så det ”räcker” länge.