Casper
Trådstartare
Jag sitter nu o läser på blocket och tittar på hundar till salu... och 90% av valpar/hundar säljs pga av tidsbrist.. Och visst det är ju bra att dom tar sitt förnuft till fånga o säljer den till nån som har mer tid för den MEN!!!! inser inte folk när man skaffar valp/hund att dom tar mycket tid????
Jag blir så ledsen.... främst när man läser om typ valp mellan 3-12 månader ska säljas pga av tidsbrist.. få flytta runt så mkt som liten.. den kommer säkert bli kluven
Jag kan förstå det mer om det kanske är en lite äldre hund som behöver byta hem pga av jobb osv men ja tycker att skaffar man sig en valp så vet man ett bra tag framöver vad man ska göra..
men det är min åsikt.
Jag blir så ledsen.... främst när man läser om typ valp mellan 3-12 månader ska säljas pga av tidsbrist.. få flytta runt så mkt som liten.. den kommer säkert bli kluven
Jag kan förstå det mer om det kanske är en lite äldre hund som behöver byta hem pga av jobb osv men ja tycker att skaffar man sig en valp så vet man ett bra tag framöver vad man ska göra..
men det är min åsikt.