Sälja fölunge till England?

Sv: Sälja fölunge till England?

Det är en bluffare och polisen vill inte ha din anmälan, de är helt överösta med liknade, radera bara.

Typiskt "Nigeriabrev". Instämmer med att polisen inte vill ha något med dem att göra. Ett tag kunde man visst anmäla till FI, men det tror jag har upphört.
Släng, släng, släng!!!
 
Sv: Sälja fölunge till England?

Hm, konstigt att polisen inte vill ha med dem att göra, ska inte de reda ut såna här saker som bedrägeri? :cool:
 
Sv: Sälja fölunge till England?

Hm, konstigt att polisen inte vill ha med dem att göra, ska inte de reda ut såna här saker som bedrägeri? :cool:

Skulle de utreda varje anmält Nigeriabrev/annonssvar skulle de inte hinna med några andra brott över huvud taget. Det är en gigantisk "industri". Svensk polis kan dessutom inte göra ett dugg för att komma dessa bedragare. Bättre då att de ägnar sig åt brott som de faktiskt kan lösa.
 
Sv: Sälja fölunge till England?

Säger bara, lita på din intution och känsla, den säger allt! :bow:

Köpare finns det gott om. :bump:
 
Sv: Sälja fölunge till England?

tja, kanske vill att du ska lägga handpenning eller bet. i förväg men ingen häst dyker upp. eller så har han "köpt" häst med falsk check och avyttrar den, det blir ju pengar en gång till....

eller vad vet jag :crazy::crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: 95johsv
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 864
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
891
Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 376
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp