Sälen v 50

Ajda

Trådstartare
Ni som varit i Sälen v. 50 och åkt skidor, hur mycket snö var det då? Och hur många backar var öppna?

beror på hur mycket snö som finns, det var inte många backar öppna när vi var uppe för ett antal år sedan men det gick att åka i andra också, skillnaden var att de inte var pistade

Det hänger väl på hur kallt det är . Har det varit minus någon vecka så har dom väl kört kanonerna och första snön har redan kommit här men den verkar regna bort igen

Vi har vart där 2 gånger v.51, ena gången var det jätte mycket snö och det var som en vanligt, många backar öppna och även transportliftarna. Andra året var det däremot knappt någon snö alls, fanns några få backar att åka i som dom kört snökanonerna i men inga transportliftar eller liknande var öppna. Så det är en chansning och åka vid den tiden, är det skidåkning man åker dit för och för åka mycket är det nog bättre och ta en annan vecka.

Liknande trådar

Hemmet Jag och en vän var ute och promenad tidigare i veckan och vi kom in på ämnet städning. Hon säger då att hon upplever att äldre...
2
Svar
22
· Visningar
1 693
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 454
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9