Saknade hästar i OS 2008?

tess91a

Trådstartare
Ja, vilka hästar saknar ni i Os 2008?
Jag skulle vilja se Pia-Lotta men hon är ju pensionerad. Hon är himla fiin och duktig häst

Nån som vet om Levisto Z är med? annars skulle han varaväldigt rolig att se:)

Sv: Saknade hästar i OS 2008?

Emmerton hade jag velat se! Och om vi ska prata om penionerade hästar så Cardento.. Hade varit spännande att se vad Isaac hade kunnat göra för Sverige också.
Även tidigare nämnda hästar hade varit kul att se.

Svara alla föregående, ja de hästarna hade varit väldigt roliga att se, speciellt Isaac och Cardento=)

Jag saknar alltid den underbara Ratina Z,men även en Flippan i full form,önskar också att Classic H hade fått vara med(när det begav sig) och visat sin oerhörda kapacitet på stora hinder.:love:

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 825
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 679
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 947
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka