Säkerhetsväst

M

MyJoyride

Hej hopp! Skall köpa min första säkerhetsväst, tänkte det kan vara bra inför terränghoppningssäsongen!:bump: Det jag undrar, vad skall jag tänka på när jag väljer? Hur stor/lång skall den vara? Brukar ni ha den innanför jacka eller utanpå?

Thanx! :banana:

Sv: Säkerhetsväst

Den ska framför allt vara skön på kroppen. Täcka revbenen och förr sa man även svanskotan men då tar den i sadeln när man sitter ner. Prova olika västar och ta hjälp i affären. Provsitt även sadlar med västen på. Västen ska vara så nära kroppen som möjligt. Tycker det är lite galet när de har den över kavajen men det är väl svårt att få plats med den under.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 962
Senast: Squie
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 810
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar