Inte lasta tungt i botten på resväskan á la 10 flaskor 700ml, så hjulen går sönder och får bära istället. Det var tungt. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är du inte ensam om , den vet jag en till som gjorde samma misstagEtt tips som är något daterat (knappt nån använder väl jodopax numera?):
Blanda inte outspädd jodopax och vatten i en colaflaska ( 1,5 l) och ställ den i kylen. Och om du gjort det - bli inte törstig och halvt senil samtidigt...
Ett tips som är något daterat (knappt nån använder väl jodopax numera?):
Blanda inte outspädd jodopax och vatten i en colaflaska ( 1,5 l) och ställ den i kylen. Och om du gjort det - bli inte törstig och halvt senil samtidigt...
Jag med! Fast i det fallet stod ändå flaskan i badrummetDen är du inte ensam om , den vet jag en till som gjorde samma misstag
Att skära av toppen av tummen med en vanlig osthyvel är heller inget att rekommendera.Akta er för att hyvla er i tummen men en mandolin. Det är efter en sömnlös natt med bultande ond tumme mitt allra bästa tips.
Att skära av toppen av tummen med en vanlig osthyvel är heller inget att rekommendera.
Man ska definitivt inte testa att läsa den här tråden om man är känsligUsch nej, det gör vidrigt ont.
Nackdelen med mandolinen var att den skar genom fingertoppen som om det vore smör. Jag har inte vågat titta på fingertoppen än.
Nu måste jag rehabilitera mig med att titta på bilder på söta kattungarMan ska definitivt inte testa att läsa den här tråden om man är känslig
"spysmilie"
Det är därför jag totalvägrar att använda en....Nackdelen med mandolinen var att den skar genom fingertoppen som om det vore smör. Jag har inte vågat titta på fingertoppen än.
Usch nej, det gör vidrigt ont.
Nackdelen med mandolinen var att den skar genom fingertoppen som om det vore smör. Jag har inte vågat titta på fingertoppen än.
Jag har gjort detsammaDen kapade enkelt både fingertopp och nagel och det blödde som tusan i flera timmar. Fingret såg lite lustigt ut i några månader, men allt växte ut igen
![]()
Fast det blir som en ärr kant runtom.Skönt att höra att det kommer växa ut en ny fingertopp!![]()
Fast det blir som en ärr kant runtom.
Mitt är kvar 40 år senare.Har man tur kan man uppenbarligen klara sig - jag är inte ens säker på vilket finger det var, går inte att se såhär 4 år senare!
De är försent de är redan testat för min delAkta er för att hyvla er i tummen men en mandolin. Det är efter en sömnlös natt med bultande ond tumme mitt allra bästa tips.